Rabu, 28 September 2011

Majlis Jamuan Hari Raya Aidilfitri Kementerian Pembangunan Wanita, Keluarga dan Masyarakat (KPWKM)

Majlis Jamuan Hari Raya Aidilfitri Kementerian Pembangunan Wanita, Keluarga dan Masyarakat.(KPWKM) berjalan dengan meriahnya bertempat di Restoran Seri Melayu, Jln Conlay pada 26 September 2011. Majlis yang bermula pada jam 11.30 pagi dipersembahkan dengan nyanyian karaoke oleh staf-staf dari KPWKM, Lembaga Penduduk dan Pembangunan Keluarga Negara (LPPKN) dan Jabatan Kebajikan Masyarakat (JKM).
Persembahan seterusnya Sketsa Desa Bertemu Jodoh oleh KPWKM. LPPKN pula sebagai penyelaras majlis mempersembahkan Tarian Merdeka Raya.Majlis diserikan lagi dengan kehadiran Nabil Raja Lawak bersama Sharifah Shahira  pada sebelah pagi manakala Ally Iskandar bersama Maria Tunku Sabri pada sebelah petang.

Antara artis undangan adalah Adira, Haziq, Black, Jaclyn Victor,Desiree Salamiah Hassan dan beberapa artis-artis lain. Tidak ketinggalan juga persembahan live band oleh group UPSI yang mencuri tumpuan hadirin yang ada di situ.

Majlis ini dihadiri oleh YB Senator Dato’ Sri Shahrizat Bt Abdul Jalil, Menteri Pembangunan Wanita, Keluarga dan Masyarakat. Turut sama hadir ke majlis ialah Timbalan Menteri KPWKM, Ketua Setiausaha KPWKM, Ahli-ahli Lembaga Pengarah, Ketua-ketua Jabatan, Pengerusi-pengerusi Agensi, Ketua-ketua Pengarah, Agensi Kerajaan dan Agensi Bukan Kerajaan serta tetamu-tetamu lain yang hadir ke majlis tersebut.

Seramai lebih dari 2000 orang hadir ke majlis jamuan hari raya ini.Majlis melabuhkan tirainya dengan Tarian penutup Warna-warni Aidilfitri serta Nona Singapura oleh Jabatan Kebajikan Masyarakat (JKM) pada jam 4.30 petang.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan